Alle artikelen

Recensies van vakgenoten Solliciteren via LinkedIn

Geschreven door: Aaltje Vincent Datum: 28 oktober 2009 Categorieën: Jobmarketing 3.0, LinkedIn

Vandaag, 28 oktober 2009, de eerste recensies van vakgenoten ontvangen:

“Dag Aaltje, gisteren in de trein je boek gelezen, en het vandaag meteen aan een cliënt aanbevolen. Plus zelf een aantal dingen uitgeprobeerd waarvan ik totaal niet wist dat het kon met LinkedIn. En dat dan weer aan de cliënt verteld. Lekker praktisch dus!” Els Ackerman, loopbaancoach in Rotterdam en online voor Intermediair.nl

“Hallo Aaltje, Ik heb erg genoten van je boek, een geweldig eyeopener op het gebied van werven en solliciteren. Ik vind het een absolute must voor onze studenten van de opleiding HRM en Toegepaste Psychologie en zal het boek dan ook actief promoten. Ikzelf ga het boek gebruiken bij de begeleiding van studenten en cliënten. Het leest gemakkelijk en geeft veel nuttige direct bruikbare tips voor het gebruik van LinkedIn bij het sollicitatieproces.” Inge van der Putten, docent Fontys HRM & Toegepaste Psychologie, Noloc cie. Kwaliteit&Beroep, Loopbaancoach ‘Loopbaan Maatwerk’

“Dag Aaltje, Dank voor je boek, het ziet er goed uit, helder, compact en zeer bruikbaar.” Jouke Post, docent Saxion Hogescholen/Proteus Leergang

“Solliciteren via LinkedIn vind ik een helder en praktisch werk geschikt voor de beginnende netwerker maar er staan ook zeker duidelijke tips in die voor een gevorderde LinkedIn-ner als ik nog heel goed te gebruiken zijn. Ik zal jullie boek zeker aanraden aan mijn cliënten. Wellicht helpt het de ‘oudere’ generatie ook over de schreef om zich op de LinkedIn manier te gaan presenteren. Het belang van de nieuwe sociale media voor het huidige solliciteren lijkt me door jullie weer eens onderstreept.” Louisa Perreyn, Droomwerk Coaching en AdviesBoek Solliciteren via LinkedIn

Wil jij ook een aanbeveling schrijven of een review op Springest achterlaten?

Review op Springest
Springest logo 9.5