Wil je samen met je collega’s intensief stilstaan bij Candidatemarketing; het perspectief van de sollicitant? En willen jullie snel vervolgstappen zetten waarbij ik jullie intern begeleid? Dat kan met de Candidatemarketing Intensive op basis van het KETS-model© by Aaltje Vincent.
Deze Candidatemarketing Intensive start met de in-company versie van de eendaagse training Candidatemarketing en wordt aangevuld met consultancy. Niet alleen weet je dus na de eendaagse exact wat jullie te doen staat om meer en betere sollicitanten aan te trekken, ik ondersteun jullie ook in de praktijk met de imlementatie ervan.
Candidatemarketing is de vertaling van mijn decennialang werken met tienduizenden sollicitanten naar het aantrekken van de beste kandidaten.
Het KETS-model© staat voor:
- Kennis – hoe kan de sollicitant zichzelf optimaal selecteren: ben ik de beste kandidaat?
- Eenvoud – hoe maak je het solliciteren voor sollicitanten écht laagdrempelig?
- Transparantie – sollicitanten willen transparantie in het proces, wat werkt daarin?
- Snelheid – met welke snelheid in je interne proces bind je sollicitanten?
Met het KETS-model© leer je alle aspecten van een integrale aanpak. Gelardeerd met actuele voorbeelden uit de praktijk van sollicitanten en recruitment. Van jobcrafting tot ‘zelfselecterende’ vacatureteksten. Van enthousiasmeren tot reageren. Van een vloeiend verloop van het interne proces tot en met de contractondertekening. Zodat jij de beste kandidaten aan tafel krijgt. Het KETS-model© kent meer dan 150 aspecten. Deze worden verbeeld met actuele voorbeelden uit de praktijk van sollicitanten en recruitment.
De intensive heeft de snelste én grootste impact als álle interne en externe stakeholders deelnemen, denk aan:
- HRM’ers en P&O’ers
- Vacaturehouders, leidinggevenden en directie
- Corporate recruitment
- Bureaurecruitment, intercedenten en consultants van jullie samenwerkingspartners
- Communicatiemedewerkers
- Marketingmedewerkers
- Ondersteunende staf